سنسور Sensor یا همان حسگر که مترادف این کلمه در فارسی می باشد یکی از انواع قطعات و لوازم یدکی در خودرو می باشد که بطور کلی هر خودرو دارای چندین نوع سنسور در بخش های مختلف است. در این مقاله از اسکوپارت قصد داریم تا درباره انواع حسگر های موجود در چانگان شاسی صحبت کرده و به معرفی انواع سنسور چانگانCs35 بپردازیم. برای آشنایی با انواع سنسور یا همان حسگر های تعبیه شده در چانگان سی اس35 در ادامه مطلب با اسکوپارت همراه باشید.

معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور دمای آب چانگان Cs35

سنسور دمای آب چانگان سی اس35 که ممکن است آن را با اسامی سنسور آب چانگان Cs35 ، فشنگی آب چانگان Cs35 ، فشنگی فن موتور چانگان Cs35 ، سنسور دمای مایع خنک کننده چانگان Cs35 و یا به اسم قدیمی آن یعنی شمع آب چانگان Cs35 بشناسید ، اولین حسگر موجود در چانگان شاسی می باشد که آن را بررسی می کنیم. فشنگی آب چانگان سی اس35 بر روی محفظه ترموستات چانگان Cs35 قرار می گیرد و دارای وظایف متعددی دارد که بطور کلی سبب کارایی و عملکرد بهتر و بیشتر موتور این خودرو می شود. حسگر آب خودرو دارای ضریب حرارتی منفی و یک نوع مقاومت متغیر می باشد که با کاهش یافتن دمای آب ، میزان مقاومت فشنگی آب بالا رفته و با افزایش پیدا کردن دمای آب ، میزان مقاومت سنسور دمای آب کاهش می یابد. در نتیجه هنگامیکه دمای آب رادیاتور چانگان به 100 درجه ی سانتی گراد نزدیک می شود ، دیگر مقاومتی در فشنگی آب نبوده و منجر به روشن شدن فن چانگان Cs35 می شود. فشنگی فن موتور چانگان شاسی بصورت پیوسته از طریق سیم کشی پشت آمپر دما با ECU یا همان کامپیوتر این خودرو در ارتباط بوده و بطور لحظه ای دمای آب را به کامپیوتر چانگان ارسال می کند. با استفاده از همین گزارشات دمای آب ، ECU مشخص می کند که فن دور بالا را فعال کند یا فن دور پایین را به کار اندازد. همچنین ECU یا همان کامپیوتر چانگان سی اس35 میزان پاشش بنزین که توسط سوزن انژکتور انجام می شود را طبق میزان و سرد و گرم بودن موتور خودرو تعیین می کند.

وظیفه سنسور دمای آب چانگان Cs35

  • کنترل کردن دمای مایع خنک کننده موتور چانگان Cs35.
  • تعیین کردن دمای موتور چانگان شاسی جهت تعیین غلظت مخلوط بنزین و اکسیژن.
  • کنترل کردن کمپرسور کولر چانگان Cs35 در زمانیکه موتور در داغ ترین حالت است.
  • فعال کردن ساسات اتوماتیک آماده ساختن سوخت بیشتر زمان سرد بودن خودرو.
  • نشان دادن دمای آب موتور چانگان Cs35 بر روی آمپر آب پشت فرمان چانگان شاسی.

نشانه های خرابی سنسور دمای آب چانگان Cs35

  • به سختی روشن شدن چانگان سی اس35 در شرایط آب و هوایی سرد
  • عدم روشن شدن به موقع فن چانگان سی اس35 در هنگام داغ کردن خودرو
  • فعال شدن فن چانگان سی اس35 هنگام سرد بودن موتور چانگان Cs35
  • بالا رفتن غیرعادی میزان مصرف بنزین
  • خارج شدن دود غیرطبیعی و سیاه رنگ از اگزوز چانگان سی اس35
  • نمایش ندادن دمای آب بر روی آمپر پشت فرمان چانگان Cs35
  • کار کردن فن رادیاتور چانگان Cs35 بطور یک سره
  • روشن شدن چراغ چک چانگان شاسی
  • کاهش پیدا کردن میزان قدرت موتور چانگان
  • بالا رفتن میزان آلایندگی چانگان سی اس35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور دور موتور چانگان Cs35

حسگر دور موتور یا همان سنسور دور موتور چانگان سی اس35 که با نام سنسور موقعیت میل لنگ چانگان Cs35 هم شناخته می شود ، یکی از مهم ترین حسگر های موتوری چانگان شاسی است. حسگر دور موتور چانگان Cs35 در واقع موقعیت میل لنگ یا همان سرعت چرخش میل لنگ چانگان شاسی و نیز موقعیت مکانی پیستون چانگان Cs35 را کنترل می کند و سپس موتور خودرو با استفاده از اطلاعات این سنسور ، زمان جرقه زدن شمع موتور برای انجام فرایند احتراق را تنظیم کرده و مدیریت می کند.

وظیفه سنسور موقعیت میل لنگ چانگان Cs35

  • محاسبه کردن زمان درست جرقه زدن شمع چانگان Cs35 جهت انجام احتراق
  • محاسبه کردن و تنظیم نمودن دور آرام موتور به کامپیوتر چانگان Cs35
  • تشخیص دادن حالت موتور چانگان Cs35 و اعلام کردن دور موتور از طریق کامپیوتر چانگان Cs35

نشانه های خرابی سنسور موقعیت میل لنگ چانگان Cs35

  • قطع شدن پمپ بنزین چانگان سی اس35 در زمان استارت زدن
  • به وجود آمدن حالت کات آف قبل از رسیدن به دور موتور چانگان Cs35 به رد لاین
  • نشان دادن نادرست دور موتور چانگان شاسی در حین روشن بودن خودرو
  • سوختگی سنسور و بالاتر نرفتن دور موتور چانگان از 5/3 الی 5/4
  • وجود اختلال در آمپر دورسنج چانگان Cs35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور فشار روغن چانگان Cs35

سنسور بعدی که در اینجا قصد بررسی آن را داریم سنسور فشار روغن چانگان سی اس35 است که برعکس اندازه کوچک و ظهر به نسبت ساده ای که دارد ، کارایی بسیار مهمی در سیستم موتوری خودرو دارد. همانن سایر سنسور ها این حسگر نیز دارای اسامی متعددی همچون فشنگی روغن چانگان Cs35 ، فشنگی اویل پمپ چانگان Cs35 و شمع روغن چانگان Cs35 می باشد. محل قرار گیری فشنگی روغن خودرو دارای اهمیت بوده و عموما در نزدیکی فیلتر روغن یا در یکی از بلوک های سیلندر است و کیفیت مواد سازنده این قطعه و نیز کیفیت نحوه ساخت و تولید این سنسور نیز از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است چراکه درصورت ایجاد هر گونه اختلال در عملکرد حسگر فشار روغن موتور ، منجر به آسیب دیدن بخش های مهم چانگان شاسی از جمله صدمه دیدن موتور چانگان Cs35 خواهد شد. خوب است بدانیم که زمانیکه استارت زده و موتور خودرو فعال شده و روشن می گردد ، به دلیل سرد بودن موتور ، فشار روغن در بیشترین حد خود است که با گرم شدن موتور ، فشار روغن نیز پایین آمده و کم می شود.

وظیفه فشنگی روغن چانگان Cs35

فشنگی روغن چانگان سی اس35 یا همان سنسور فشار روغن چانگان شاسی همانطور که از نام آن پیداست ، یکی از قطعات یدکی خودرو است که در مسیر ورود روغن به موتور چانگان سی اس35 بوده و وظیفه دارد تا فشار روغن موتور را پیش از وارد شدن به موتور اندازه گیری کند. در واقع نحوه عمکلرد شمع روغن چانگان Cs35 بدین ترتیب است که روغن موتور توسط اویل پمپ چانگان یا همان پمپ روغن به درون سیلندر موتور چانگان Cs35 پمپاژ شده و سپس از طریق سوراخ کوچکی که روی فشنگی روغن قرار دارد ، وارد سنسور می شود. در ادامه فشنگ داخل سنسور ، فشار روغن را محاسبه کرده و هنگامیکه فشار روغن موتور پایین تر از میزانی باشد که از پیش بر روی سنسور تعریف شده است ، سریعا چراغ هشدار با نوشته ی ECU روی صفحه نمایش پشت فرمان چانگان ظاهر می شود. لازم به ذکر است که در صورت مشاهده کرده چنین اخطاری بر روی آمپر پشت فرمان چانگان Cs35 بدون فوت وقت ماشین را خاموش کنید زیراکه افت شدید فشار روغن موتور چانگان سی اس35 در کوتاه ترین مدت منجر به به سوختن موتور می شود.

خرابی فشنگی روغن چانگان Cs35

در آشنایی به وظیفه سنسور فشار روغن چانگان Cs35 دانستیم که خرابی این قطعه خسارات زیادی به خودرو می زند بنابراین در صورت مشاهده هر کدام از علائم زیر ، هرچه سریع تر خودرو را پیش مکانیک متخصص بده و تعمیر فشنگی روغن را به کسی که در این کار ماهر است بسپارید.

  • خراب شدن اویل پمپ یا همان پمپ روغن موتور چانگان Cs35
  • بالا رفتن بیش از حد دمای روغن موتور چانگان سی اس35
  • استفاده کردن از روغن موتور بی کیفیت و نامرغوب
  • روشن شدن چراغ هشدار روغن روی صفحه نمایش پشت فرمان چانگان شاسی
  • روشن شدن و خاموش شدن چراغ چک روغن موتور چانگان Cs35 در دور موتور بالا

 

نکته : روغن موتور نامناسب علاوه بر کاهش فشار روغن موتور ، موجب افزایش یافتن فشار روغن موتور نیز می شود.

معرفی انواع سنسور چانگانCs35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور اکسیژن چانگان Cs35

حسگر بعدی که در 2 نوع از آنه در چانگان سی اس35 تعبیه شده است ، حسگر اکسیژن چانگان شاسی می باشد که در فروشگاه اسکوپارت آنها را با نام های سنسور اکسیژن بالا چانگان سی اس35 و سنسور اکسیژن پایین چانگان سی اس35 می شناسیم. حسگر های اکسیژن بالا و پایین از یک بدنه ی سرامیکی و یک سری پلاتینیومی تشکیل شده است که قسمت خارجی این بدنه ی سرامیکی با یک کاور پوشانده شده و تنها در معرض اکسیژن موجود در اگزوز چانگان است ؛ بخش داخلی این حسگر اما تنها در معرض اکسیژن موجود در هوا/اتمسفر قرار دارد. سری پلاتینیوم نیز دارای یک کاور فلزی بوده که از آن حفاظت می کند. به دلیل همین پلاتینیوم به کار رفته در این قطعه ، این سنسور گران قیمت ترین سنسور تعبیه شده در خودرو می باشد. اختلاف میزان اکسیژن در این 2 بخش موجب به وجود آمدن یک ولتاژ متغیر بین 1-0 می شود که این عدد به ECU یا همان کامپیوتر چانگان Cs35 مخابره می شود.

وظیفه سنسور اکسیژن چانگان Cs35

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، هر دو سنسور اکسیژن بالا چانگان Cs35 و سنسور اکسیژن پایین چانگان Cs35 با مقایسه ی میزان اکسیژن موجود در اگزوز چانگان شاسی و میزان اکسیژن موجود در اتمسفر ، یک ولتاژ متغیر تولید کرده و آن را به گزارش ای سی یو خودرو می رساند. بدین ترتیب سیستم کنترل برقی چانگان قادر به تنظیم نسبت بنزین و اکسیژن خواهد بود و در نتیجه میزان مصرف بنزین و نیز میزان تولید آلاینده ها به حداقل می رسد. یکی از اجزای تشکیل دهنده سنسور اکسیژن چانگان شاسی ، گرمکن داخلی است که وظیفه دارد دمای حسگر را به 300 درجه برساند زیرا این حسگر با دمایی کمتر از 300 درجه دارای میزان دقت کافی و مورد نیاز نمی باشد. البته لازم به ذکر است که حسگر اکسیژن پایین ماشین چانگان همچنین وظیفه دارد که نحوه عملکرد کاتالیزر اگزوز چانگان سی اس35 را بررسی کند ؛ در واقع این بررسی با مقایسه کردن وضعیت اگزوز خودرو قبل و بعد از کاتالیزر انجام می شود.

خرابی سنسور اکسیژن چانگان Cs35

سنسور اکسیژن چانگان شاسی نیز همانند تمام سایر قطعات یدکی می تواند به دلایل مختلفی از جمله کثیف شدن سنسور ، تمام شدن طول عمر مفید سنسور ، اتصال نادرست سیم های سنسور و … دچار خرابی شده و سبب بروز اختلال در سیستم خودرو شود. خرابی حسگر اکسیژن چانگان سی اس35 باعث کاهش یافتن میزان سرعت واکنش نشان دادن این سنسور به تغییرات میزان اکسیژن یا همان تغییرات میزان مخلوط سوخت و هوا می شود. در نهایت هم کیفیت فرایند احتراق صورت گرفته در خودرو بشدت پایین آمده و منجر به اختلال های متعددی در خودرو خواهد شد. خوب است بدانیم که بطور کلی توصیه می شود که بعد از پیمودن حدودا هر 160 هزار کیلومتر نسبت به تعویض سنسور اکسیژن اقدام کرد.

نشانه های خرابی سنسور اکسیژن چانگان Cs35

  • افزایش پیدا کردن میزان مصرف بنزین
  • بالا رفتن میزان تولید آلاینده ها در اگزوز چانگان Cs35
  • خراب شدن انژکتور چانگان Cs35
  • کاهش یافتن میزان عملکرد موتور چانگان Cs35
  • روشن شدن چراغ چک چانگان Cs35
  • اخطار خراب شدن مدار گرمایشی چانگان Cs35
  • تاخیر داشتن در موتور چانگان Cs35 و به سختی شتاب گرفتن خودرو
  • بالا بودن دور موتور چانگان Cs35 در حین ساکن بودن خودرو
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور سرعت چانگان Cs35

حسگر بعدی که در چانگان سی اس35 به کار گرفته شده است ، حسگر سرعت یا همان سنسور سرعت چانگان شاسی می باشد که محل قرار گیری آن روی شفت خروجی یا درواقع همان مسیر خروجی گیربکس چانگان Cs35 به دیفرانسیل چانگان Cs35 است. سنسور سرعت چانگان به وسیله ی پایه ی خروجی خود ، اطلاعات مربوط به سرعت لحظه به لحظه ی خودرو را به صورت پالس به ECU یا همان کامپیوتر چانگان شاسی ارسال می نماید. حسگر سرعت که با دنده کیلومتر خودرو در ارتباط است ، همیشه و بطور پیوسته فعال بوده و مشغول کار کردن می باشد. در نتیجه وظیفه ی اصلی و مهم حسگر سرعت چانگان Cs35 که به آن سنسور کیلومتر چانگان سی اس35 نیز گفته می شود ، سرعت خودرو را در انواع مختلف حالات اندازه گیری کرده و سپس آن را به واحد کنترل برقی یا همان ECU چانگان سی اس35 ارسال کرده و گزارش می دهد.

وظیفه سنسور سرعت چانگان Cs35

  • کمک کردن به شتاب گیری بهتر چانگان شاسی
  • مشخص کردن نسبت دنده برای چرخ دنده های درگیر چانگان سی اس35
  • کاهش دادن میزان نوسانات چانگان Cs35
  • ثابت نگه داشتن دور موتور چانگان سی اس35 در حین حرکت
  • نمایش دادن سرعت حرکت کردن چانگان Cs35
  • بالا بردن میزان عملکرد بهتر موتور چانگان شاسی

نقش سنسور سرعت در ECU چانگان Cs35

همانطوری که در بالا گفته شد ، سیستم ECU چانگان سی اس35 اطلاعاتی را از سنسور سرعت این خودرو دریافت می کند ؛ سپس از طریق این داده ها ، کامپیوتر ECU چند پارامتر را درباره ماشین به دست می آورد که در ادامه به اختصار آنها را نام می بریم :

  • بهینه سازی کردن شتاب گیری کردن چانگان Cs35
  • کاهش دادن میزان مکث کردن های چانگان Cs35
  • تشخیص دادن دنده ی درگیر شده در چانگان Cs35
  • تصحیح کردن دور آرام در حین حرکت کردن چانگان Cs35
  • درک کردن سرعت خودرو و نمایش دادن آن روی صفحه نمایش سرعت چانگان Cs35

خرابی سنسور سرعت چانگان Cs35

حسگر سرعت چانگان Cs35 نیز همانند سایر حسگر ها ممکن است دچار خرابی شده و منجر به ایجاد اختلال در عملکرد خودرو شود. در ادامه علائم و نشانه های وجود خرابی در سنسور سرعت چانگان سی اس35 را مرور می کنیم :

  • روشن شدن چراغ چک موتور چانگان Cs35
  • روشن شدن چراغ سیستم ضد قفل ترمز یا همان سیستم ABS چانگان Cs35
  • کاهش پیدا کردن میزان بازده سوخت چانگان شاسی
  • پریدن دنده از سمت گیربکس چانگان سی اس35
  • به وجود آمدن اختلال و اشکال در تعویض دنده چانگان Cs35
  • عدم عملکرد مناسب کروز کنترل چانگان سی اس35
  • افت کردن ناگهانی قدرت موتور چانگان Cs35 در سرعت های بالا
  • از کار افتادن کیلومتر شمار چانگان Cs35
  • درجا زدن عقربه کیلومتر شمار چانگان شاسی
  • خاموش شدن چانگان با ترمز کردن ناگهانی
  • عدم کارکرد درست سرعت سنج چانگان سی اس35
  • خاموش شدن موتور چانگان شاسی با رها کردن پدال گاز در برخی از موارد

 

دلیل خرابی سنسور سرعت چانگان Cs35

  • وجود کثیفی و آلودگی در سر سنسور سرعت چانگان Cs35
  • قطع شدن اتصالات میان سنسور سرعت و ECU چانگان Cs35
  • وجود خوردگی در زنجیر چرخ چانگان Cs35
  • استفاده کردن از سنسور سرعت بی کیفیت
  • معیوب شدن مقاومت داخلی سنسور سرعت چانگان Cs35
  • صدمه دیدن سیم پیچی سنسور سرعت چانگان Cs35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور مپ چانگان Cs35

سنسور بعدی که در چانگان سی اس35 وجود دارد سنسور مپ MAP می باشد که از حروف ابتدای عبارت انگلیسی Manifold Air Pressure به معنای فشار هوای منیفولد گرفته شده است. در نتیجه مشخص است که حسگر مپ چانگان شاسی ، میزان فشار هوای داخل میفولد هوای ورودی چانگان Cs35 را اندازه گیری می کند. سنسور مپ چانگان Cs35 که در مسیر هوای ورودی به موتور چانگان قرار داشته و با کامپیوتر چانگان سی اس35 نیز در ارتباط مستقیم می باشد ، دارای یک مقاومت متغیر می باشد که نسبت به فشار هوایی که وارد موتور می شود حساس است. روند کار سنسور فشار هوای منیفولد چانگان شاسی بدین ترتیب است که بعد از باز شدن سوئیچ و پیش از روشن شدن موتور ، کامپیوتر خودرو اطلاعات این سنسور را بررسی کرده و از میزان فشار هوای محیط اطلاع پیدا می کند. سپس بعد از روشن شدن موتور چانگان ، سنسور مپ میزان فشار داخل منیفولد چانگان را نیز به کامپیوتر گزارش می دهد. در نهایت ECU با استفاده از اطلاعات فشار هوای جو و فشار هوای منیفولد ، نسبت ترکیب بنزین و اکسیژن را تنظیم می کند. در نتیجه وظیفه ی سنسور فشار داخل منیفولد چانگان Cs35 اندازه گیری کردن میزان فشار هوای محیط و فشار درون منیفولد هوای چانگان شاسی و سپس گزارش کردن آن به کامپیوتر چانگان Cs35 است.

خرابی سنسور مپ چانگان Cs35

در صورتی که حسگر مپ چانگان نتواند به درستی اطلاعات میزان فشار هوای داخل و خارج را به کامپیوتر ECU خودرو برساند ، سیستم قادر به کنترل و تنظیم کردن دقیق موقعیت دریچه های ورودی هوا به موتور چانگان Cs35 نخواهد بود. در نتیجه برای مثال هنگامی که موتور به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، ایسیو چانگان دریچه ی ورودی هوا را می بندد و از وارد شدن اکسیژن بیشتر به موتور چانگان جلوگیری می کند که این اتفاق منجر به لرزیدن موتور و ریپ زدن خودرو می شود. از جمله دلایلی که مسبب خراب شدن سنسور مپ چانگان Cs35 هستند ، می توان به تصادف شدید ، وارد شدن ضربات شدید به خودرو ، خراب بودن شمع های موتور چانگان سی اس35 و نیز استفاده کردن از بنزین بی کیفیت و غیر استاندارد اشاره کرد. درباره زمان تعویض سنسور مپ باید بگوییم که بطور کلی توصیه می شود بعد از هر 150 هزار کیلومتر الی 160 هزار کیلومتر نسبت به تعویض این حسگر اقدام فرمایید.

نشانه های خرابی سنسور مپ چانگان Cs35

  • دوده گرفتن سر شمع موتور چانگان Cs35
  • ریپ زدن چانگان سی اس35
  • لرزیدن چانگان Cs35 در حالات عادی
  • کاهش یافتن ناگهانی قدرت موتور چانگان سی اس35
  • افزایش پیدا کردن میزان مصرف بنزین
  • روشن شدن چراغ چک موتور چانگان Cs35
  • بالا رفتن میزان آلایندگی چانگان سی اس35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35
معرفی انواع سنسور چانگانCs35

سنسور میل سوپاپ چانگان Cs35

با توجه به مطالبی که تا به اینجا در معرفی انواع سنسور چانگانCs35 گفته شده است ، حتما متوجه شده اید که چانگان شاسی نیز همانند سایر خودرو هایی که دارای موتور احتراق داخلی هستند ، جهت عملکرد صحیح به سه عنصر اکسیژن ، سوخت و جرقه زنی نیاز دارند. همچنین میزان هر یک از این 3 عنصر مشخص بوده یعنی باید به مقدار مناسب و نیز در زمان مناسب در دسترس موتور چانگان شاسی باشند تا فرایند احتراق بطور کامل و البته مؤثر صورت پذیرد. در نتیجه اگر هر یک از قطعات این سیستم درست کار نکند و یا زمان بندی تنظیم درستی نداشته باشد ، احتراق صورت نمی گیرد. همچنین با توجه به وظایف سنسورها دیدیم که تنظیم و کنترل این فرایند بر عهده ی حسگرهای مختلف موجود در خودرو می باشد. یکی دیگر از انواع حسگرهای موجود در چانگان سی اس35 که در این سیستم فعالیت می کنند ، سنسور میل سوپاپ چانگان Cs35 است که مدل وارداتی و سایپایی این قطعه متفاوت بوده و در فروشگاه اسکوپارت آنها را سنسور موقعیت میل سوپاپ چانگان Cs35 یورو4 و سنسور موقعیت میل سوپاپ چانگان Cs35 یورو5 نام گزاری کرده ایم که یورو4 مشخصه چانگان شاسی وارداتی و یورو5 مشخصه چانگان شاسی سایپایی می باشد.

وظیفه سنسور میل سوپاپ چانگان Cs35

سنسور میل سوپاپ چانگان شاسی که اتفاقا جهت ارائه دادن گزارش بهتر و جامع تری از موقعیت و وضعیت به کامپیوتر یا همان ایسیو ECU چانگان با سنسور میل لنگ چانگان شاسی در ارتباطی مستقیم و نزدیک می باشد ، وظیفه ی کنترل کردن موقعیت میل سوپاپ را عهده دار است. در واقع حسگر میل سوپاپ چانگان Cs35 که به آن سنسور میل بادامک چانگان Cs35 نیز گفته می شود ، باز بودن هر یک از سوپاپ ها در سیلندرها را بررسی کرده و اطلاعات آن را به ECU یا همان واحد کنترل چانگان سی اس35 انتقال می دهد.

دلیل خرابی سنسور میل سوپاپ چانگان Cs35

سنسور میل بادامک چانگان سی اس35 که در بخش انتهایی میل سوپاپ قرار می گیرد نیز ممکن از به دلایل و علل متعددی دچار اختلال و خرابی شود که در ادامه این دلایل را به اختصار نام می بریم :

  • اختلال در سیم کشی چانگان سی اس35
  • گرما دیدن بیش از حد چانگان Cs35
  • خرابی و یا تنظیم نبودن زنجیر تایم چانگان سی اس35
  • آسیب دیدن بخش های موتوری چانگان Cs35 در اثر تصادفات
  • وجود هرگونه رطوبت و یا ناخالصی در اطراف موتور و یا درون موتور چانگان Cs35

نشانه های خرابی سنسور میل سوپاپ چانگان Cs35

  • اختلال در جرقه زنی و عدم انجام درست و کامل فرایند احتراق
  • روشن شدن چراغ هشدار چک چانگان شاسی
  • افزایش پیدا کردن بیش از حد مصرف بنزین
  • اختلال در تعویض دنده چانگان سی اس35
  • شتاب گرفتن سخت و ضعیف چانگان Cs35
  • خاموش شدن ناگهانی موتور چانگان شاسی در حین رانندگی و حرکت
  • کاهش ناگهانی و بی دلیل قدرت موتور چانگان Cs35 و تکان های شدید و یا نوسان خودرو به جلو

One thought on “معرفی انواع سنسور چانگان Cs35

  1. seotools گفت:

    you are in reality a just right webmaster The site loading velocity is incredible It seems that you are doing any unique trick In addition The contents are masterwork you have performed a wonderful task on this topic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *