آینه بغل چانگان Cs35 چگونه کار می کند ؟

آینه بغل راست چانگان Cs35 و آینه بغل چپ چانگان Cs35 جز قطعات شیشه و آینه و نیز قطعات بدنه چانگان به شمار می روند و در چین توسط برند اصلی چانگان تولید می شوند. این تریم لاکچری چانگان سی اس35 از طرحی الکتریکی و برقی بر خوردار بوده و تسلط راننده در تنظیم آینه را بیشتر می کند ؛ به صورتی که حتی اگر در حین رانندگی نیاز به تغییر زاویه آینه بغل ها پدیدار شود به راحتی با فشردن دکمه های تنظیم زاویه آینه انجام می شود. در ادامه با بررسی ویژگی آینه بغل چانگانCs35 و مشخصات کامل آن با نحوه عملکرد آن ها نیز آشنا می شویم.

ویژگی آینه بغل چانگانCs35

خرید قطعات و لوازم یدکی چانگان Cs35

ویژگی آینه بغل چانگانCs35

ویژگی های آینه بغل چانگان Cs35

همانطور که در بالا گفته شد آینه بغل راست و چپ چانگان Cs35 دارای طراحی الکتریکی بوده و برقی می باشند. این آینه ها دارای 2 موتور در داخل خود است که هر کدام وظیفه جدا گانه ای در نحوه عملکرد آینه دارند. وظیفه یکی از موتور های آینه بغل چانگان Cs35 حرکت دادن شیشه ی آینه در جهات مختلف بالا ، پایین ، چپ و راست می باشد ؛ در واقع این موتور زاویه آینه را تنظیم می کند. وظیفه موتور دوم آینه بغل چانگان Cs35 جمع کردن آینه های بغل بعد از قفل شدن درب های ماشین و باز کردن آینه های بغل بعد از باز شدن قفل درب ها است. البته همانند تنظیم زاویه آینه ها ، باز و جمع کردن آینه های بغل نیز دارای یک دکمه بوده که از داخل خودرو و با فشاردن این دکمه می توان بصورت دستی در واقع نیاز آنها را جمع یا باز کرد.

ویژگی دیگر آینه بغل برقی چانگان Cs35 در روز های سرد و یا بارانی که شیشه ی آینه بخار می گیرد و یا خیس می شود عمل کرده و بکار می آید. حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام رانندگی در هوای بارانی و سرد به علت خیس شدن و یا بخار گرفتن آینه های بغل به نسبت حالت عادی میدان دید کافی و مورد نیاز را توسط این آینه ها نداشته باشید. واضح است که این امر رانندگی در باران را بیش از پیش سخت و خطرناک می کند. چانگان با طراحی هوشمندانه آینه های برقی جانبی چپ و راست و تعبیه گرم کن برقی در داخل آن ها برای مدلCs35 تمام سختی و خطرات رانندگی در این شرایط را از بین برده است.

مشخصات و آپشن های آینه های جانبی چانگان Cs35

بنا بر بررسی ویژگی های گفته شده در بالا فهمیدیم که چانگان Cs35 در طراحی و ساخت آینه بغل چپ و راست خود از تکنولوژی های پیشرفته و مدرن استفاده کرده است. در ادامه مشخصات و ویژگی های آینه بغل چانگان سی اس35 را به اختصار مرور می کنیم :

سنسسور تاشو برقی آینه بغل چانگان Cs35

مکانیزم تاشونده آینه های جانبی به سمت درب های خودرو توسط یک موتور و برقی انجام صورت می گیرد.

سیستم کنترل برقی آینه بغل چانگان Cs35

زاویه دید آینه جانبی راست و آینه جانبی چپ نیز با استفاده از یک موتور که در داخل قاب آینه می باشد ، به صورت برقی و با کلید های برقی تنظیم می شوند.

مکانیزم گرم گن برقی آینه بغل چانگان Cs35

این مکانیزم از یخ زدگی و خیس ماندن شیشه ی آینه در هوای برفی و بارانی جلوگیری می کند.

راهنما ی روی قاب آینه بغل چانگان Cs35

وجود چراغ راهنما روی قاب هر دو آینه ی جانبی یکی دیگر از ویژگی های آینه بغل چانگان Cs35است.

ویژگی آینه بغل چانگانCs35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *