نقش پمپ بنزین چانگانCs35 در خودرو

پمپ بنزین چانگان Cs35 جهت دسترسی آسان و خنک ماندن در کنار باک بنزین چانگان قرار می گیرد و بطور کلی انتقال دهنده بنزین از باک چانگان به موتور چانگان می باشد. در صورت بروز مشکل در پمپ بنزین ، سوخت مورد نیاز خودرو به موتور ماشین نرسیده و احتراقی هم صورت نمی گیرد. در نتیجه سبب روشن نشدن و از کار افتادن چانگان می شود. امروزه پمپ بنزین خودرو ها ازجمله چانگان Cs35 دارای طراحی الکتریکی بوده و برقی هستند. پمپ بنزین چانگان Cs35 برق مورد نیاز خود را از باتری چانگان می گیرد.

خرابی پمپ بنزین چانگانCs35

خرید قطعات و لوازم یدکی چانگان Cs35

خرابی پمپ بنزین چانگانCs35

وظیفه پمپ بنزین چانگانCs35

وظیفه پمپ بنزین چانگان سی اس35 که یکی از قطعات سوخت رسانی خودرو بشمار می رود ، پمپاژ کردن بنزین از باک بنزین چانگان Cs35 به طرف موتور چانگان Cs35 است. این پمپاژ بنزین توسط پمپ بنزین نیازمند فشار مشخص و استانداردی حدود 6-4 بار می باشد که در هر دو صورت کمتر یا بیشتر شدن این فشار ، روند سوخت رسانی دچار اختلال خواهد شد. اگر فشار پمپ بنزین از حد استاندارد کمتر باشد باعث می شود که میزان سوخت مورد نیاز به محفظه احتراق چانگان نرسیده و در نتیجه احتراق درستی هم صورت نگیرد. اگر هم که فشار پمپ بنزین بیشتر از حد استاندارد باشد موجب تحلیل رفتن فشار شکن ها در مسیر حرکت بنزین به سمت موتور چانگان شده و درنتیجه قطعاتی که در این مسیر قرار دارند صدمه می بینند.

دلایل خرابی پمپ بنزین چانگانCs35

پمپ بنزین چانگان نیز همانند تمام سایر قطعات و اجزای این خودرو امکان دارد که بر اثر عوامل مختلفی درچار خرابی شده و عملکرد آن مختل شود. از جمله ی مهم ترین علت های خرابی پمپ بنزین چانگانCs35 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    • مصرف سوخت/بنزین بی کیفیت و نامرغوب برای چانگان Cs35
    • کثیف شدن بیش از حد باک بنزین چانگان Cs35 و ته نشینی مواد زائد در آن
    • کثیفی فیلتر/صافی بنزین چانگان Cs35
    • سوختن پمپ بنزین چانگان Cs35
خرابی پمپ بنزین چانگانCs35

روش نگه داری و بهبود عملکرد پمپ بنزین چانگانCs35

همانطور که مشخص است 4 دلیل خرابی پمپ بنزین چانگانCs35 که در بالا ذکر شد ، همگی مواردی هستند که تا حدودی می توان آنها را پیشگیری و یا کنترل کرد. بدین ترتیب عمر مفید پمپ بنزین را افزایش داده و عملکرد بهتری از آن می گیریم :

  • مصرف بنزین با کیفیت و مرغوب مورد تایید سازنده های چانگان Cs35
  • پرهیز از اضافه کردن هرگونه افزودنی و مکمل سوخت غیر مجاز به بنزین مصرفی چانگان Cs35
  • بازدید و چک کردن مرتب صافی/فیلتر بنزین چانگان Cs35 و تعویض سروقت آن
  • پر کردن به موقع باک بنزین چانگان Cs35 جهت جلوگیری از رانندگی با سطح کم بنزین در باک

دیدگاهتان را بنویسید