سیستم فرمان چانگان Cs35 چیست ؟

فرمان چانگان و قطعات آن جز مهم ترین قطعات سیستم هدایت و تعلیق چانگان و هر خودروی دیگری می باشد که مجموعه این لوازم و قطعات چانگان Cs35 وظیفه کنترل و هدایت ماشین را بر عهده دارند. از جمله ی مهمترین قطعات سیستم فرمان چانگان Cs35 می توان به غربیلک فرمان چانگان Cs35 ، سگ دست چانگان Cs35 ، میل/قرقری فرمان چانگان Cs35 ، چپقی/سیبک فرمان چانگان Cs35 ، جعبه فرمان چانگان Cs35 و … اشاره کرد. که در ادامه با هم خرابی جعبه فرمان چانگانCs35 که از نوع دنده شانه ای است و علل این خرابی و نشانه های آن را بررسی می کنیم.

خرابی جعبه فرمان Steering Wheel چانگان Cs35

خرید قطعات و لوازم یدکی چانگان سی اس 35

خرابی جعبه فرمان چانگان Cs35

جعبه فرمان چانگان Cs35 چیست ؟

جعبه فرمان چانگان چرخ دنده شانه ای است که از رایج ترین انواع جعبه فرمان مکانیکی است. جعبه فرمان دنده شانه ای به نام های دیگری مثل جعبه فرمان کشویی و جعبه فرمان راک اند پینیون نیز شناخته می شود.

وظیفه جعبه فرمان چانگان Cs35

جعبه فرمان چانگان که از سیستم فرمان برقی برخوردار است ، جهت چرخش فرمان را به چرخ ها انتقال می دهد و خرابی جعبه فرمان چانگانCs35 به معنی از دست دادن کنترل فرمان و خودرو است. از نشانه های خرابی این قطعه هدایت و تعلیق چانگان Cs35 می توان به سفت شدن و یا زیادی شل شدن غربیلک فرمان چانگان Cs35 ، لق شدن جعبه فرمان چانگان Cs35 ، صدا های غیر عادی موقع چرخاندن فرمان چانگان Cs35 و اشاره کرد. بطور کلی جعبه فرمان 3 وظیفه اصلی و مهم را عهده دار است :

  • تبدیل حرکت دورانی به حرکت خطی
  • افزایش گشتاور
  • تغییر صفحه دوران غربیلک فرمان به صفحه مکانیزم فرمان
وظیفه جعبه فرمان چانگان cs35

علت خرابی جعبه فرمان چانگان Cs35

سیستم فرمان و هدایت ماشین نیز مانند تمام دیگر قسمت ها و قطعات ممکن است دچار خرابی شود. خرابی فرمان چانگان Cs35 می تواند ناشی از چند دلیل متعدد باشد ؛ بنابراین نیاز است تا این دلایل که علل خرابی جعبه فرمان چانگان Cs35 می شوند را بشناسیم. در ادامه چند علت کلی آن را به اختصار بررسی می کنیم :


1. استفاده از رینگ و لاستیک ارزان قیمت و غیر استاندارد

جعبه فرمان خودرو مستقیما با چرخ ها در ارتباط است ، پس نحوه عملکرد رینگ و لاستیک چرخ های چانگان Cs35 با عملکرد جعبه فرمان چانگان Cs35 نسبت مستقیم دارد. در نتیجه بخاطر داشته باشید که در صورت خرید رینگ و لاستیک ارزان قیمت که استاندارد های مورد نیاز بطور کامل در ساخت و تولید آنها رعایت نشده است ، به مرور زمان به جعبه فرمان خودرو و در نهایت به سیستم جلوبندی چانگان Cs35 خود آسیب زده اید. این آسیب گاها ضرر های جبران ناپذیری بهمراه دارد ، پس از لوازم و قطعات یدکی چانگان اورجینال و استاندارد استفاده کنید.


2. کج شدن شاسی چانگان Cs35


3. میزان نبودن باد لاستیک/تایر چانگان Cs35

دیدگاهتان را بنویسید